Šerijatski zakon se može primjenjivati u BiH
Kasim Langić iz Travnika, "takozvani" vehabija za
Novi.ba pristao je da govori o vehabijama, Šerijatskom zakonu i
običajima da li je prihvatljivo da muškarac ima više žena, o Islamskoj
državi, Siriji, Islamu i mnogim drugim temama...
Novi: Ljudi poput vas negoduju kada ih se naziva vehabijama, možete li za naše čitatelje da kažete nešto više o pojmu „vehabije“?
Bismillahi,we salatu we selamu alla resulillah...
Na prvo pitanje ću vam odgovoriti, ali tek nakon kratkog upoznavanja sa mnom, tj. nakon što se predstavim. Ja sam Kasim Langić, slabi Allahov rob koji dijeli sa vama ovaj vremenski i dunjalučki prostor. Sve sto napišem izražava samo moje viđenje ili mišljenje koje je nastalo dugogodišnjim boravkom na ovim prostorima.
„Vehabije i vehabizam“ kao pojmovi su prisutni jako dugo u islamskom svijetu, ali kod nas je šira javnost upoznata sa njima tek nakon zadnjeg rata u BiH. Ratna dešavanja su to donijela i nama, do tada, neke nepoznate stvari ili shvatnja koja su se kretala kroz političko, društveno i vjersko poimanje života. Sve se mijenja i Bošnjaci, kao i Bosna i Hercegovina, koja postaje mjesto sukoba interesa raznih sila i velesila. Jedan od nikada „neriješenih sporova“ unutar islamskog svijeta je spor između Sunnita i Šiita. U pravilu Šiiti su manjina koja neprestano rovari i pokušava nasilno izmijeniti fundamentalna vjerovanja većine, tj. Sunnita. Prvi cilj pokušavaju realizirati u razdoblju nakon rata gdje je vladalo poprilično neznanje i vjerska dezorjentiranost. Ti isti Šiiti su plasirali floskulu koja se zove vehabizam. Floskula je u prvo vrijeme imala za cilj da zaustavi simpatije koje su neosporno stvorene kod naroda naspram Mudžahedina, i nezaustavljivo prodiranje informacija i ispravnog znanja koje je stizalo preko knjiga i od visokoobrazovanih muslimana koji su se vraćali iz Mekke i Medine sa diplomama Islamskih profesora, magistara i doktora. Dakle, ovaj naziv nije ništa osim jednog pogrdnog naziva za Sunnite u Iranu koji se putem Iranskih obavještajnih službi plasirao nama u Bosnu i Hercegovinu. Da je to istina i da je ta floskula upravo ovo što sam naveo možete provjeriti na youtube kanalima. Svakako, osim tlačenja Sunnita u Iranu naći ćete i kvalitetne presjeke vojno političkih ciljeva, kao i „uspjeha“ Irana, u sunnitskim zemljama. Što im je zapravo bio cilj i u Bosni i Hercegovini. (http://youtu.be/CvJ7DMgTCuA ). Za kraj ću reći da je na početku „vehabija“ bio netko tko ima dugu bradu i kratke pantalone, s veremenom vidimo da se ta provokacija sad odnosi na sve one koji imaju neke ativne veze sa vjerom tj. Islamom.
Novi: Po Šerijatu, muškarac može da ima četiri žene. Da li je to prihvatljivo za Vas?
Pitanje poligamije svakako nije centralno pitanje u Islamu, mada ono privlači mnogo pažnje. Za mene lično je prihvatljivo sve ono sto je od Šerijata, koji je na kraju krajeva priznat u svim zemljama koje priznaju Islam kao religiju. Šerijat je vjerozakon koji je nedjeljiv od vjere. On nam objašnjava kako ćemo nešto uraditi na ispravan način ili kako da ne uradimo nešto na pogrešan način. Za primjer ću navesti da se u Kuranu naređuje klanjanje, a u Sunnetu, tj. postupku Muammeda a.s. nalazimo način kako to obaviti. Stoga su Kuran i Sunnet temelji Šerijata, pitam vas, i sve one koji razuma imaju, koji to vjernik musliman može reći da nije za Šerijat ili da se ne slaže sa Šerijatom. Mnoge se stvari od Šerijata ponekad zbog neznanja ili izvlačenja iz konteksta krivo razumijevaju. Vrhunac mi je kada se neki zapadnjak ili zapadnjački orjentisan istočnjak počne zgrazati nad poligamnim brakom koji pruža potpuno pravo i muškarcu i ženi da žive u njemu čestitito, a u isto vrijeme imaju čitave četvrti gdje žene drže u izlozima, tj. u javnim kućama i sexualno ih eksploatiraju za neku materijalnu protuvrijednost. Na kraju im još omoguće da plaćaju porez na pružanje seksualnih usluga. Visoko moralna im je zajednica parova koji se ne vjenčavaju, a u zadnje vrijeme čak i homoseksualni brakovi se “moraju“ smatrati sasvim normalinim. Mislim da je to vrhunac hipokratije. Sam poligamni brak se ne dešava stihijski, već on ima svoja pravila i temelje koji se moraju ispuniti da bi bio validan. Muslimanima našeg podneblja on nije stran, ali moram naglasiti da naš običaj (urf) koji je svakako dio Šerijata preferira ženidbu i udaju sa jednim partnerom.
http://youtu.be/5MU-7GO9xfc
Novi: Da li je teško u BiH živjeti poštivajući Šerijatski zakon?
Ne, nije teško, već naprotiv život je olakšan do te mjere da se čovjek ne mora gubiti u propustima svojih društvenih zajednica koje iskreno rečeno i ne znaju u kojem smijeru i po kojim vrijednostima treba da žive. U politički nesređenim državama teško se snaći i uvijek morate biti za ili protiv nekoga. Vjernici u svojoj vjeri nalaze potpuni smiraj i na taj način bivaju lišeni od utjecaja uzburkane svakodnevnice na njihove živote. Ne moram spominjati da je u osnovi život po Šerijatu, i to u njegovom punom smislu moguć u našim domovima, i to je jedan od razloga zašto se muslimani vjernici najljepše nakon džamija osjećaju u njima. To su naša carstva, a ovo društvo i društveni poredak nam to omogućuje u punom smislu.
Novi: Odobravate li odlazak na strana ratišta? Zašto naši građani odlaze tamo, da li su razlozi finansijske prirode?
Ne, ne odobravam ništa što se sukobi sa zakonom i zaista mi je strašno vidjeti kako momci i odrasli muškarci odlaze iz Srbije ili Hrvaske da ratuju za novac recimo u Ukrajinu. Imam neke drage ljude koji mi redovno šalju slike sa ukrajinskog ratišta i znam da je njihov motiv isključivo novac. Pokušao sam ih lično odgovarati od takvog cilja i postupka, ali to je bilo bezuspješno nažalost.
Novi: Šta je Islamska država i šta se dešava u Siriji?
Islamska država je san svakog muslimana, i to onaj najljepši. No, međutim, kradljivci lijepih snova su vrlo aktivni. Oni su producirani i podpomognuti, prije svega od onih moćnika koji se bave kreiranjem globalnih dešavanja, a zatim su potpomognuti i sa onima čije emocije su jače od znanja i razuma pa se pokušavaju identificirati sa svime što imalo liči na njihove „puste snove“. Znamo da je odlazak na sirijsko ratište postao globalni problem tek nakon izmicanja kontroli IDIŠ-a. Evropa, kao i zemlje u našem okruženju su nedvosmisleno podupirale sirijsku opoziciju i odlazak stranih boraca i muslimana i nemuslimana, to nije prestavljao nikome problem. Danas „Islamska država“ je najprofitabilnija „teroristička“ organizacija, kako su ju nazvali zapadnjaci, sa dnevnom zaradom od 2 milijuna dolara. Mislim, zaista se ovdje moramo upitati tko je ovdje blesav, mi koji slušamo o tome ili oni koji nam iznose takve podatke. Kome prodaju toliku naftu i tko im daje toliki novac. Sigurno nije nitko iz islamskog svijeta.
Novi: Zašto se Islam u mnogim zemljama pokušava identificirati sa terorizmom?
Islam se ne može identificirati čak ni sa muslimanima, a kamoli sa terorizmom. Muslimani koliko se identificiraju sa Islamom, toliko su i muslimani. Islam je čist od ljudskih mana. Međutim, razni neprijatelji Islama, razni tzv. orjentalisti i njima slični su pokušali i naravno još uvijek pokušavaju parcijalno prikazati Islam i reći ovo valja, a ovo ne valja. Sve to sa ciljem da kreiraju njima „prihvatljiv“ Islam i da mu oni stave ograde tih prihvatljivih ograničenja. To naravno ima svoj razlog. 2060. godina po Allahovom zakonu nataliteta i mortaliteta nam kaže da će tada u Evropi biti muslimani većinsko stanovništvo. To je neizbježna činjenica. Zapadnjaci to znaju bolje od nas i ovo je samo pokušaj da se nešto učini na tom planu i da stvore neki novi Islam koji će sutra dominirati „njihovim“ zemljama. Mi se muslimani oštro protivimo tome i ne želimo da nam nemuslimani tumače Islam. Da se razumijemo, u Islamu sve valja. ali kako ćemo mi to sprovesti u našim zivotima to je druga stvar. Jadno bi bilo da Islam cijenite preko muslimana koji ga ne prakticiraju ili ga svjesno iskrivljuju. Ovaj link koji cu postaviti će vam sve vrlo lako objasniti pa pogledajte ga. http://youtu.be/0HTSwUig2-0
Novi: Da li je osveta u Islamu prihvatljiva i kako komentarišete upad u redakciju francuskog lista?
Osveta je u Islamu spasila društvo. U dobu prije poslanstva Muhammeda a.s.ljudi su ubijali ljude slično kao danas, bez puno povoda i pravih razloga. Allah propisuje Šerijatom odmazdu za ubijene. Tako da onaj tko ubije nečijeg sina mora računati sa time da će biti njegov sin ubijen ili da će morati platiti krvarinu. Ovo može izgledati na prvi pogled brutalno, ali upravo ovaj Šerijatski zakon je spriječio daljnja ubijanja i činjenje nepravde. Onaj tko ubije nepravedno jednog čovjeka, kao da je ubio čitav svijet. I to je temelj našeg razmišljanja. Ali pitam sve one koji zagovaraju „slobode govora“ zar vas majka nije odgojila i zar ne znate da živite u uzročno- posljedičnom svijetu. Ona budaletina Charli, nije nitko drugi do perverzno oličenje onih koji slijede Evanđelje po Darvinu. Mi muslimani nemamo problem ni sa židovima, ni sa kršćanima, ali Darvinisti imaju problem sa svima nama. Oni su vrlo dobro svjesni da su muslimani jedini ti koji zagovaraju vjerske slobode u svim sferama društva i da ne prihvataju agresivni sekularizam koji ima za cilj sabiti vjerska dešavanja u sakralne objekte. Znači, definitivno ne podržavam, jer nije od Islama teroristički čin u Francuskoj, ali ne podržavam ni mišljenje da su to muslimani učinili. Previše je ovog puta bilo očiju, svjedoka i slučajnosti, a mi nismo više „koze“ koje znaju samo pasti travu. VRIJEME JE DOŠLO DA NAS KONAČNO ČUJETE....maksuz selam i lijep pozdrav svim ljudima dobre volje i dobrih postupaka koji će učiniti ovaj svijet boljim.
(m.novi.ba)
Novi: Ljudi poput vas negoduju kada ih se naziva vehabijama, možete li za naše čitatelje da kažete nešto više o pojmu „vehabije“?
Bismillahi,we salatu we selamu alla resulillah...
Na prvo pitanje ću vam odgovoriti, ali tek nakon kratkog upoznavanja sa mnom, tj. nakon što se predstavim. Ja sam Kasim Langić, slabi Allahov rob koji dijeli sa vama ovaj vremenski i dunjalučki prostor. Sve sto napišem izražava samo moje viđenje ili mišljenje koje je nastalo dugogodišnjim boravkom na ovim prostorima.
„Vehabije i vehabizam“ kao pojmovi su prisutni jako dugo u islamskom svijetu, ali kod nas je šira javnost upoznata sa njima tek nakon zadnjeg rata u BiH. Ratna dešavanja su to donijela i nama, do tada, neke nepoznate stvari ili shvatnja koja su se kretala kroz političko, društveno i vjersko poimanje života. Sve se mijenja i Bošnjaci, kao i Bosna i Hercegovina, koja postaje mjesto sukoba interesa raznih sila i velesila. Jedan od nikada „neriješenih sporova“ unutar islamskog svijeta je spor između Sunnita i Šiita. U pravilu Šiiti su manjina koja neprestano rovari i pokušava nasilno izmijeniti fundamentalna vjerovanja većine, tj. Sunnita. Prvi cilj pokušavaju realizirati u razdoblju nakon rata gdje je vladalo poprilično neznanje i vjerska dezorjentiranost. Ti isti Šiiti su plasirali floskulu koja se zove vehabizam. Floskula je u prvo vrijeme imala za cilj da zaustavi simpatije koje su neosporno stvorene kod naroda naspram Mudžahedina, i nezaustavljivo prodiranje informacija i ispravnog znanja koje je stizalo preko knjiga i od visokoobrazovanih muslimana koji su se vraćali iz Mekke i Medine sa diplomama Islamskih profesora, magistara i doktora. Dakle, ovaj naziv nije ništa osim jednog pogrdnog naziva za Sunnite u Iranu koji se putem Iranskih obavještajnih službi plasirao nama u Bosnu i Hercegovinu. Da je to istina i da je ta floskula upravo ovo što sam naveo možete provjeriti na youtube kanalima. Svakako, osim tlačenja Sunnita u Iranu naći ćete i kvalitetne presjeke vojno političkih ciljeva, kao i „uspjeha“ Irana, u sunnitskim zemljama. Što im je zapravo bio cilj i u Bosni i Hercegovini. (http://youtu.be/CvJ7DMgTCuA ). Za kraj ću reći da je na početku „vehabija“ bio netko tko ima dugu bradu i kratke pantalone, s veremenom vidimo da se ta provokacija sad odnosi na sve one koji imaju neke ativne veze sa vjerom tj. Islamom.
Novi: Po Šerijatu, muškarac može da ima četiri žene. Da li je to prihvatljivo za Vas?
Pitanje poligamije svakako nije centralno pitanje u Islamu, mada ono privlači mnogo pažnje. Za mene lično je prihvatljivo sve ono sto je od Šerijata, koji je na kraju krajeva priznat u svim zemljama koje priznaju Islam kao religiju. Šerijat je vjerozakon koji je nedjeljiv od vjere. On nam objašnjava kako ćemo nešto uraditi na ispravan način ili kako da ne uradimo nešto na pogrešan način. Za primjer ću navesti da se u Kuranu naređuje klanjanje, a u Sunnetu, tj. postupku Muammeda a.s. nalazimo način kako to obaviti. Stoga su Kuran i Sunnet temelji Šerijata, pitam vas, i sve one koji razuma imaju, koji to vjernik musliman može reći da nije za Šerijat ili da se ne slaže sa Šerijatom. Mnoge se stvari od Šerijata ponekad zbog neznanja ili izvlačenja iz konteksta krivo razumijevaju. Vrhunac mi je kada se neki zapadnjak ili zapadnjački orjentisan istočnjak počne zgrazati nad poligamnim brakom koji pruža potpuno pravo i muškarcu i ženi da žive u njemu čestitito, a u isto vrijeme imaju čitave četvrti gdje žene drže u izlozima, tj. u javnim kućama i sexualno ih eksploatiraju za neku materijalnu protuvrijednost. Na kraju im još omoguće da plaćaju porez na pružanje seksualnih usluga. Visoko moralna im je zajednica parova koji se ne vjenčavaju, a u zadnje vrijeme čak i homoseksualni brakovi se “moraju“ smatrati sasvim normalinim. Mislim da je to vrhunac hipokratije. Sam poligamni brak se ne dešava stihijski, već on ima svoja pravila i temelje koji se moraju ispuniti da bi bio validan. Muslimanima našeg podneblja on nije stran, ali moram naglasiti da naš običaj (urf) koji je svakako dio Šerijata preferira ženidbu i udaju sa jednim partnerom.
http://youtu.be/5MU-7GO9xfc
Novi: Da li je teško u BiH živjeti poštivajući Šerijatski zakon?
Ne, nije teško, već naprotiv život je olakšan do te mjere da se čovjek ne mora gubiti u propustima svojih društvenih zajednica koje iskreno rečeno i ne znaju u kojem smijeru i po kojim vrijednostima treba da žive. U politički nesređenim državama teško se snaći i uvijek morate biti za ili protiv nekoga. Vjernici u svojoj vjeri nalaze potpuni smiraj i na taj način bivaju lišeni od utjecaja uzburkane svakodnevnice na njihove živote. Ne moram spominjati da je u osnovi život po Šerijatu, i to u njegovom punom smislu moguć u našim domovima, i to je jedan od razloga zašto se muslimani vjernici najljepše nakon džamija osjećaju u njima. To su naša carstva, a ovo društvo i društveni poredak nam to omogućuje u punom smislu.
Novi: Odobravate li odlazak na strana ratišta? Zašto naši građani odlaze tamo, da li su razlozi finansijske prirode?
Ne, ne odobravam ništa što se sukobi sa zakonom i zaista mi je strašno vidjeti kako momci i odrasli muškarci odlaze iz Srbije ili Hrvaske da ratuju za novac recimo u Ukrajinu. Imam neke drage ljude koji mi redovno šalju slike sa ukrajinskog ratišta i znam da je njihov motiv isključivo novac. Pokušao sam ih lično odgovarati od takvog cilja i postupka, ali to je bilo bezuspješno nažalost.
Novi: Šta je Islamska država i šta se dešava u Siriji?
Islamska država je san svakog muslimana, i to onaj najljepši. No, međutim, kradljivci lijepih snova su vrlo aktivni. Oni su producirani i podpomognuti, prije svega od onih moćnika koji se bave kreiranjem globalnih dešavanja, a zatim su potpomognuti i sa onima čije emocije su jače od znanja i razuma pa se pokušavaju identificirati sa svime što imalo liči na njihove „puste snove“. Znamo da je odlazak na sirijsko ratište postao globalni problem tek nakon izmicanja kontroli IDIŠ-a. Evropa, kao i zemlje u našem okruženju su nedvosmisleno podupirale sirijsku opoziciju i odlazak stranih boraca i muslimana i nemuslimana, to nije prestavljao nikome problem. Danas „Islamska država“ je najprofitabilnija „teroristička“ organizacija, kako su ju nazvali zapadnjaci, sa dnevnom zaradom od 2 milijuna dolara. Mislim, zaista se ovdje moramo upitati tko je ovdje blesav, mi koji slušamo o tome ili oni koji nam iznose takve podatke. Kome prodaju toliku naftu i tko im daje toliki novac. Sigurno nije nitko iz islamskog svijeta.
Novi: Zašto se Islam u mnogim zemljama pokušava identificirati sa terorizmom?
Islam se ne može identificirati čak ni sa muslimanima, a kamoli sa terorizmom. Muslimani koliko se identificiraju sa Islamom, toliko su i muslimani. Islam je čist od ljudskih mana. Međutim, razni neprijatelji Islama, razni tzv. orjentalisti i njima slični su pokušali i naravno još uvijek pokušavaju parcijalno prikazati Islam i reći ovo valja, a ovo ne valja. Sve to sa ciljem da kreiraju njima „prihvatljiv“ Islam i da mu oni stave ograde tih prihvatljivih ograničenja. To naravno ima svoj razlog. 2060. godina po Allahovom zakonu nataliteta i mortaliteta nam kaže da će tada u Evropi biti muslimani većinsko stanovništvo. To je neizbježna činjenica. Zapadnjaci to znaju bolje od nas i ovo je samo pokušaj da se nešto učini na tom planu i da stvore neki novi Islam koji će sutra dominirati „njihovim“ zemljama. Mi se muslimani oštro protivimo tome i ne želimo da nam nemuslimani tumače Islam. Da se razumijemo, u Islamu sve valja. ali kako ćemo mi to sprovesti u našim zivotima to je druga stvar. Jadno bi bilo da Islam cijenite preko muslimana koji ga ne prakticiraju ili ga svjesno iskrivljuju. Ovaj link koji cu postaviti će vam sve vrlo lako objasniti pa pogledajte ga. http://youtu.be/0HTSwUig2-0
Novi: Da li je osveta u Islamu prihvatljiva i kako komentarišete upad u redakciju francuskog lista?
Osveta je u Islamu spasila društvo. U dobu prije poslanstva Muhammeda a.s.ljudi su ubijali ljude slično kao danas, bez puno povoda i pravih razloga. Allah propisuje Šerijatom odmazdu za ubijene. Tako da onaj tko ubije nečijeg sina mora računati sa time da će biti njegov sin ubijen ili da će morati platiti krvarinu. Ovo može izgledati na prvi pogled brutalno, ali upravo ovaj Šerijatski zakon je spriječio daljnja ubijanja i činjenje nepravde. Onaj tko ubije nepravedno jednog čovjeka, kao da je ubio čitav svijet. I to je temelj našeg razmišljanja. Ali pitam sve one koji zagovaraju „slobode govora“ zar vas majka nije odgojila i zar ne znate da živite u uzročno- posljedičnom svijetu. Ona budaletina Charli, nije nitko drugi do perverzno oličenje onih koji slijede Evanđelje po Darvinu. Mi muslimani nemamo problem ni sa židovima, ni sa kršćanima, ali Darvinisti imaju problem sa svima nama. Oni su vrlo dobro svjesni da su muslimani jedini ti koji zagovaraju vjerske slobode u svim sferama društva i da ne prihvataju agresivni sekularizam koji ima za cilj sabiti vjerska dešavanja u sakralne objekte. Znači, definitivno ne podržavam, jer nije od Islama teroristički čin u Francuskoj, ali ne podržavam ni mišljenje da su to muslimani učinili. Previše je ovog puta bilo očiju, svjedoka i slučajnosti, a mi nismo više „koze“ koje znaju samo pasti travu. VRIJEME JE DOŠLO DA NAS KONAČNO ČUJETE....maksuz selam i lijep pozdrav svim ljudima dobre volje i dobrih postupaka koji će učiniti ovaj svijet boljim.
(m.novi.ba)
Nema komentara:
Objavi komentar